جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 10 May 2024
جالب است ۰
با مصوبات اخیر جلسه شورای اجرایی فناوری اطلاعات

آیا اجرای دولت هوشمند شتاب می‌گیرد

به گفته وزیر ارتباطات در بیست‌وششمین جلسه شورای اجرایی فناوری اطلاعات، سه مصوبه مهم برای تثبیت گام‌های هوشمندسازی دولت تصویب شد.
به گفته وزیر ارتباطات در بیست‌وششمین جلسه شورای اجرایی فناوری اطلاعات، سه مصوبه مهم برای تثبیت گام‌های هوشمندسازی دولت تصویب شد.
 
به گزارش افتانا،  عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در صفحه ویراستی خود درخصوص گزارش بیست‌وششمین جلسه شورای اجرایی فناوری اطلاعات نوشت: در 26امین جلسه شورای اجرایی فناوری اطلاعات با حضور رئیس جمهور تصمیمات خوبی برای شتاب‌بخشی به اجرای دولت هوشمند گرفته شد. ممنوعیت اخذ اسنادی که سرویس برخط استعلامی آن وجود دارد، فراهم کردن زیرساخت ارائه خدمات به ایرانیان خارج از کشور و تکمیل خدمات دستگاه‌ها در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند ازجمله آنهاست.
 
شورای اجرایی فناوری اطلاعات با ریاست رئیس‌جمهور و با حضور وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات، کشور، تحقیقات و فناوری، علوم، صنعت، معدن و تجارت، دادگستری، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، آموزش و پرورش، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعاون، امور اقتصادی و دارایی، کار و رفاه اجتماعی، رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی، رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، وزیر اطلاعات و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، دبیر شورای عالی فضای مجازی و سه نفر از متخصصان فناوری اطلاعات برگزار می‌شود. وظیفه این شورا ایجاد زمینه و بستر گسترش کاربردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور، توسعه و استقرار دولت الکترونیک و برنامه‌های توسعه بخش‌های مختلف در چهارچوب سیاست‌های کلی نظام، مصوبات شورای‌عالی فضای مجازی و قوانین مربوط در قلمرو فناوری اطلاعات و تعیین خط مشی‌های اجرایی است.
 
کد مطلب : 21477
https://aftana.ir/vdca0ynu.49n6015kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی