يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 28 Apr 2024
جالب است ۰
شیائومی به‌صورت رسمی اسمارت بند ۸ پرو را برای بازار‌های بین‌المللی رونمایی کرد.
منبع : زومیت
شیائومی به‌صورت رسمی اسمارت بند ۸ پرو را برای بازار‌های بین‌المللی رونمایی کرد.
 
به گزارش افتانا، مچ‌بند هوشمند اسمارت بند ۸ پرو شیائومی که سال ۲۰۲۳ در چین معرفی شده بود، ساعاتی قبل در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۴ (MWC 2024) برای بازار‌های بین‌المللی نیز معرفی شد.
 
طبق کنفرانس مطبوعاتی شیائومی، اسمارت بند ۸ پرو به صفحه‌نمایش اولد ۱٫۷۴ اینچی با وضوح ۳۳۶ در ۴۸۰ پیکسل مجهز است. صفحه‌نمایش ۶۰ هرتزی جدیدترین مچ بند هوشمند شیائومی تراکم پیکسلی ۳۳۶ پیکسل‌بر‌اینچ دارد و ۱۶٫۷ میلیون رنگ را نمایش می‌دهد.
 
علاوه‌براین، صفحه‌نمایش اسمارت بند ۸ پرو پوششی از جنس شیشه‌ی لبه‌خمیده دارد و حداکثر روشنایی آن به ۶۰۰ نیت می‌رسد. این دستگاه حدود ۲۲٫۵ گرم وزن و ۱۰ میلی‌متر ضخامت دارد و در ساخت آن از مواد سازگار با پوست و ضدباکتری استفاده شده است.
 
شیائومی اسمارت بند ۸ پرو به ژیروسکوپ مجهز است و توانایی اندازه‌گیری شتاب، ضربان قلب، سطح اکسیژن خون، استرس و نور محیط را دارد. دستگاه نام‌برده تا فشار ۵ اتمسفر (عمق ۵۰ متری) دربرابر نفوذ آب مقاوم است.
 
اسمارت بند ۸ پرو بیش از ۱۵۰ نوع فعالیت را پایش و از الگوریتم‌های ورزشی حرفه‌ای پشتیبانی می‌کند. محصول جدید شیائومی توانایی نظارت‌ بر تمرین‌های هوازی و غیرهوازی را دارد و از شاخص‌های متنوعی بهره می‌گیرد.
 
امکانات ارتباطی اسمارت بند ۸ پرو شامل GNSS و بلوتوث ۵٫۳ و NFC می‌شوند. این ساعت بیش از ۱۰۰ واچ‌فیس دارد و روشنایی صفحه‌نمایش را می‌تواند به‌طور خودکار تنظیم کند. کاربران می‌توانند ازطریق برنامه‌‌های مختلفی نظیر Mi Fitness اطلاعات خود را با ساعت یادشده همگام‌سازی کنند.
 
باتری ۲۸۹ میلی‌آمپر‌ساعتی اسمارت بند ۸ پرو در حالت‌های عادی و AOD به‌ترتیب کاربران را تا ۱۴ و ۶ روز از شارژ مجدد بی‌نیاز می‌کند. برنامه‌های کاربردی متعددی ازجمله تقویم و آب‌وهوا به‌صورت پیش‌فرض روی ساعت جدید چینی‌ها نصب شده‌اند.
 
قیمت مچ بند هوشمند شیائومی اسمارت بند ۸ پرو باتوجه‌به جنس بند‌های آن متغیر است و از ۷۴ دلار شروع می‌شود. این محصول در فهرست بهترین مچ بند هوشمند بازار قرار می‌گیرد.
کد مطلب : 22023
https://aftana.ir/vdcipuar.t1arr2bcct.html
تگ ها
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی