شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 27 Apr 2024
جالب است ۰
در جلسه هم‌افزایی و توسعه همکاری‌های مشترک وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، زارع‌پور پیشنهاد تشکیل کارگروه مشترک برای بررسی ظرفیت‌های موجود جهت همکاری‌های مشترک را مطرح کرد.
در جلسه هم‌افزایی و توسعه همکاری‌های مشترک وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، زارع‌پور پیشنهاد تشکیل کارگروه مشترک برای بررسی ظرفیت‌های موجود جهت همکاری‌های مشترک را مطرح کرد.
 
به گزارش افتانا، جلسه هم‌افزایی و توسعه همکاری‌های مشترک وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) با حضور عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و سردار عبدالرضا عابد، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) و جمعی از معاونان برگزار شد و دو طرف ضمن تشریح ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها و مرور همکاری‌های گذشته بر توسعه همکاری‌ها مشترک و بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود تاکید کردند.
 
زارع پور با تاکید بر اینکه وزارت ارتباطات حوزه کاری و مأموریت گسترده و متنوعی دارد که از اعماق اقیانوس‌ها تا فضا را شامل می‌شود، گفت: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های فعلی وزارت ارتباطات و دولت سیزدهم در حال حاضر پروژه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها است که با هدف ۲۰ میلیون پوشش تا پایان دولت سیزدهم در دستور کار قرار گرفته است. این پروژه در کشورهایی با گستره جغرافیایی هشت تا ده سال طول کشیده است اما بر اساس برنامه‌ریزی‌ها تا پایان دولت تلاش داریم این پروژه را به سرانجام برسانیم و بر همین اساس برای توسعه این طرح هم به ۱۰ اپراتور مجوز داده شده است.
 
وزیر ارتباطات با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در پروژه فیبر نوری منازل و کسب‌و کارها ظرفیت‌های همکاری مشترک چه در حوزه عمرانی این پروژه و تسریع در حفاری‌ها به منظور فیبرکشی و داکت‌گذاری و چه در حوزه تأمین تجهیزات برای اپراتورها وجود دارد. در بخش‌های دیگر و سایر حوزه‌های مأموریتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز زمینه‌های همکاری مشترک وجود دارد به همین منظور پیشنهاد می‌شود با تشکیل کارگروه مشترک، ظرفیت‌های موجود بررسی و همکاری مشترک تازه آغاز شود.
 
سردار عبدالرضا عابد، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) نیز از قرارگاه خاتم به‌عنوان بازوی سازندگی دولت‌ها یاد کرد و گفت: در حال حاضر قرارگاه خاتم بیش از پنج هزار پیمانکار بخش خصوصی را با جمعیتی بالغ بر ۱۵۰ هزار نیروی متخصص به کار گرفته است و در حوزه‌های مختلف آماده همکاری با دولت است. بر این اساس در حوزه‌هایی که قرارگاه خاتم توان کمک کردن داشته باشد، شک نکنید که دریغ نخواهیم کرد و به منظور پیشبرد اهداف و برنامه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای همکاری مشترک این آمادگی وجود دارد.
 
کد مطلب : 22034
https://aftana.ir/vdcaywnu.49nue15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی